MY TRIP TO LONDON

Hey piger

Som I måske har set på min Instagram, tog jeg er kort visit til London her i weekenden. Jeg har derfor lavet et “lille” hyggeindlæg, hvor I kan se hvad Søren og jeg lavede af ting og sager derovre.

Min mor kørte os ind til lufthavnen kl 12 fredag morgen hvor hun så satte os af – Vi tog på Joe i Lufthavnen, hvor vi fik en hurtig frokost før vi tog afsted med flyet. Vi landede kl 15 og ankom til London centrum på vores hotel kl 16 sammenlagt med transport osv. Vi pakkede ud og tøffede derefter lidt rundt i byen før vi skulle til at have aftensmad. Da vi ankom på den restaurant sm vi havde valgt, var der utroligt meget bøvl med at blive lukket ind, fordi jeg var under 18 år osv- vi endte dog med alligevel med at spise der, hvor Søren fik en lækker burger og jeg fik en utrolig dårlig Ceasar salad med fisk, som jeg hverken spiste eller var et billede værd, haha (er ikke kræsen)…

1. Dag:

Frakke: Heartmade , Taske: Maria La Rosa HER 2.378 kr (Hjemmesiden har den kun i grøn) ,

Støvler: Ellos HER 800 kr

Covent garden

Vi vågnede lørdag morgen op i vores dejlige drømmeseng på vores hotel, ved navn Commodore Hotel (Kan klart anbefales), hvor vi herefter klædte os på og drog ned mod det nærmeste Bakery, for at finde noget lækkert morgenmad. Jeg var ikke så sulten, så jeg valgte en croissant og en flaske æblejuice til at kunne gå på.

Vores dag gik på en laaaang gåtur tværs igennem det centrale London, hvor vi overordnet nød at være omgivet af alle de smukke seværdigheder, gader med flotte bygninger, butikker og restauranter. Covent Garden synes jeg personligt var et rigtigt hyggeligt sted med god stemning, specielt fordi julepyntet i loftet stadigvæk var oppe 🙂

Skjorte: Zara (Kan købes i en fysisk zara butik) , Ring: CamilleBrinchjewellery , Øreringe: Jane Kønig Chunky Hoops HER

Jeg hoppede hurtigt ind i prøverummet i Zara butikken, da jeg fandt denne virkelig flotte skjorte som selvfølgelig også skulle købes.

Vi kom tilbage til hotellet v. 17/18 tiden, super(!) trætte… Vi tog en kort lur og valgte derefter at tage ud til en Italiensk Restaurant for at få noget aftensmad, hvor jeg dog ikke tog nogle billeder fordi jeg var for træt og derfor glemte det, haha.

2. Dag:

Sneakers: Adidas Climacool HER , Læderbukser: Helmuth Lang (Udgået) , Frakke: Heartmade

Sweater under jakke: Heartmade Knit HER , Halstørklæde: Månestråle (udgået) , Hue: FWSS 300,- (Købt i Gossip i København)

Sidste dag, vågnede vi op morgenfriske / dog lidt kede af at skulle hjem 🙁 – vi tog ned til Hyde Park som vi næsten lå nabo til, hvor vi fik utrolig lækker morgenmad med udsigt til parken.

(Søren gav mig i fødselsdagsgave en tur til paris, hvor en lås med vores navne indgraveret hørte til – denne gave skulle derfor planlagt hænge et sted i Paris, men jeg glemte låsen og lavede samme nummer på vej til Berlin – derfor var det oplagt den så skulle hænge i London) – Derfor fandt vi i parken et springvand, hvor vi hang låsen fast… Lidt ulovligt med efternavne på…Vi tog flyet hjem kl 18 og landede ved 20 tiden, hvor vi begge var godt udmattede!

-Jeg beklager jeg ikke har fokuseret nok på mad samt restauranter derovre, men jeg følte desværre at turen var alt for kort, og dermed for lidt “tid” til at finde instaværdige restauranter osv.

Skriv for indlæg i kommentaren!

Kys, Anna

6 thoughts on “MY TRIP TO LONDON

1. I remember an episode of “Live at Daryl’s House” and the chef was making a Caesar Salad, and they said they were going to put anchovies in it, per Daryl’s preference, and it didn’t sound good to me, as much as I love fish, Idk if I’d like it in a salad, although if it were smoked salmon, then that might be pretty good. But I prefer a traditional flavor I guess.

2. Hej Anna, lyser som om i havde en god tur.- Og såå fine billeder! Jeg er på udkig efter en lille taske, kan du anbefale et specielt mærke? Ellers kunne du måske lave et blogindlæg om tasker? <3